
SIEĆ SKLEPÓW
KOMPUTEROWYCH
KOMPUTEROWYCH
71 792-77-22
atut@atutkomputer.pl


CENTRUM INFORMATYCZNE to szereg usług informatycznych stworzonych dla naszych klientów, w celu ułatwienia rozwiązywania problemów z którymi codziennie się zmagają. To szybki kontakt handlowy i natychmiastowa reakcja serwisowa.
Wybór jednego z proponowanych przez nas pakietów opieki serwisowej oznacza dla Państwa koniec zmartwień z utrzymaniem własnego systemu komputerowego, co pozwala na skoncentrowaniu się na właściwej działalności firmy. Takie podejście do problemu informatyzacji radykalnie obniża bezpośrednie i pośrednie koszty utrzymania systemu!
Zatrudnianie informatyka staje się zbędne! Zamiast tego do Państwa dyspozycji będzie pozostawał wyspecjalizowany zespół doświadczonych pracowników ATUT Serwis, mających dostęp do najnowszego wsparcia technicznego, dysponujących zapleczem technicznym, konsultujących swoje poczynania bezpośrednio z dostawcami i producentami sprzętu komputerowego przy rozwiązywaniu bardziej złożonych problemów. Proponujemy:
.: Outsourcing – Serwis Informatyczny Więcej…
Wybór jednego z proponowanych przez nas pakietów opieki serwisowej oznacza dla Państwa koniec zmartwień z utrzymaniem własnego systemu komputerowego, co pozwala na skoncentrowaniu się na właściwej działalności firmy. Takie podejście do problemu informatyzacji radykalnie obniża bezpośrednie i pośrednie koszty utrzymania systemu!
Zatrudnianie informatyka staje się zbędne! Zamiast tego do Państwa dyspozycji będzie pozostawał wyspecjalizowany zespół doświadczonych pracowników ATUT Serwis, mających dostęp do najnowszego wsparcia technicznego, dysponujących zapleczem technicznym, konsultujących swoje poczynania bezpośrednio z dostawcami i producentami sprzętu komputerowego przy rozwiązywaniu bardziej złożonych problemów. Proponujemy:
.: Outsourcing – Serwis Informatyczny Więcej…
Czy stać Cię na zatrudnienie własnego informatyka? Czy możesz pozwolić sobie na przestój Twojego systemu informatycznego? Nie! Dzięki nam unikniesz kolejnego etatu i uzyskasz pomoc ze strony doświadczonego zespołu fachowców.
Korzystając z serwisu Centrum Informatycznego ATUT Komputer, firmy otrzymują korzyści niewspółmierne do nakładów. Zaletą outsourcingu jest możliwość elastycznego zarządzania zasobami, których ilość oraz zakres kompetencji mogą być szybko korygowane w zależności od bieżących potrzeb. Ważną cechą outsourcingu jest również stała dostępność zasobów co oznacza, że w przypadku czasowej niedyspozycyjności pracownika, może on być szybko zastąpiony, dzięki czemu eliminuje się całkowicie ryzyko przestoju w pracy.
Nasza oferta obejmuje:
• administrację systemami komputerowymi (Windows, Linux),
• nadzór nad sprawnym, bezawaryjnym i wydajnym funkcjonowaniem systemu komputerowego oraz sieci komputerowej,
• usuwanie problemów związanych z bieżącym użytkowaniem sprzętu komputerowego wykonywanie czynności
konfiguracyjnych w odniesieniu do urządzeń objętych umową,
• instalację oprogramowania i podzespołów,
• optymalizację pracy komputerów,
• profilaktykę antywirusową – aktualizacja używanego oprogramowania, usuwanie wirusów,
• doradztwo w zakresie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania,
• wykonanie czynności związanych z realizacją gwarancji i rękojmi na urządzenia i podzespoły dostarczone i zarządzane
w ramach umowy,
• wsparcie techniczne i pomoc.
Nadzór nad bezpieczeństwem pracy w sieci
.: Sieci komputerowe Więcej…Korzystając z serwisu Centrum Informatycznego ATUT Komputer, firmy otrzymują korzyści niewspółmierne do nakładów. Zaletą outsourcingu jest możliwość elastycznego zarządzania zasobami, których ilość oraz zakres kompetencji mogą być szybko korygowane w zależności od bieżących potrzeb. Ważną cechą outsourcingu jest również stała dostępność zasobów co oznacza, że w przypadku czasowej niedyspozycyjności pracownika, może on być szybko zastąpiony, dzięki czemu eliminuje się całkowicie ryzyko przestoju w pracy.
Nasza oferta obejmuje:
• administrację systemami komputerowymi (Windows, Linux),
• nadzór nad sprawnym, bezawaryjnym i wydajnym funkcjonowaniem systemu komputerowego oraz sieci komputerowej,
• usuwanie problemów związanych z bieżącym użytkowaniem sprzętu komputerowego wykonywanie czynności
konfiguracyjnych w odniesieniu do urządzeń objętych umową,
• instalację oprogramowania i podzespołów,
• optymalizację pracy komputerów,
• profilaktykę antywirusową – aktualizacja używanego oprogramowania, usuwanie wirusów,
• doradztwo w zakresie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania,
• wykonanie czynności związanych z realizacją gwarancji i rękojmi na urządzenia i podzespoły dostarczone i zarządzane
w ramach umowy,
• wsparcie techniczne i pomoc.
Nadzór nad bezpieczeństwem pracy w sieci
Nasza firma oferuje państwu pełny nadzór nad siecią informatyczną, administrację oraz pomoc techniczną. Łatwa i szybka wymiana informacji między stanowiskami pracy, korzystanie z internetu na wszystkich stanowiskach jednocześnie oraz możliwość większego zabezpieczenia danych to tylko niektóre zalety korzystania z sieci w firmie.
Centrum Informatyczne ATUT Komputer proponuje Państwu bieżąca obsługę sieci komputerowej w firmie:
• stworzenie od podstaw, modernizację lub administrację sieci,
• monitorowanie systemów antywirusowych i archiwizacji danych,
• świadczenie pomocy technicznej użytkownikom sieci,
• prowadzenie dokumentacji technicznej zasobów informatycznych firmy,
• pomoc w doborze sprzętu i oprogramowania,
• duże doświadczenie w tworzeniu sieci przewodowych jak i bezprzewodownych,
• zarządzanie bezpieczeństwem sieci.
.: Archiwizacja i odzyskiwanie danych Więcej…Centrum Informatyczne ATUT Komputer proponuje Państwu bieżąca obsługę sieci komputerowej w firmie:
• stworzenie od podstaw, modernizację lub administrację sieci,
• monitorowanie systemów antywirusowych i archiwizacji danych,
• świadczenie pomocy technicznej użytkownikom sieci,
• prowadzenie dokumentacji technicznej zasobów informatycznych firmy,
• pomoc w doborze sprzętu i oprogramowania,
• duże doświadczenie w tworzeniu sieci przewodowych jak i bezprzewodownych,
• zarządzanie bezpieczeństwem sieci.
Każda firma posiada dane, których strata pociągałaby za sobą poważne konsekwencje. Finanse firmy, dane osobowe klientów, dane o kontaktach, dokumenty, prace multimedialne itp. Niestety, w dzisiejszych realiach trudno jest takie dane ochronić w 100%. Są one zazwyczaj magazynowane na jednym dysku twardym znajdującym się w komputerze.
Dlaczego Państwa dane nie są bezpieczne? Wiąże się to zasadniczo z trzema problemami:
• Pierwszy z nich to uszkodzenia sprzętowe. Dziś dyski twarde rzadko się psują, ale i to się zdarza. Firmy je produkujące dają co prawda kilkuletnia gwarancję na nie lecz dotyczy ona jedynie odpowiedzialności za dysk w sensie fizycznym. Czyli w wypadku uszkodzenia otrzymamy zwrot kosztów samego zakupu dysku. Żadna firma nie daje gwarancji na dane na nim zawarte.
• Druga sprawa to wirusy. Mimo doskonałych programów antywirusowych, które bez przerwy monitorują nasz system; wirusy zawsze będą w większym lub mniejszym stopniu utrudniały nam życie. Żeglując w najodleglejszych witrynach Internetu możemy zawirusować nasz system operacyjny, o którym nikomu w Europie się nie śniło. Ilości wirusów podawane są w setkach tysięcy, mają wiele odmian i sposobów działania. Codziennie powstają nowe. Nawet najlepsze zabezpieczenia bywają zawodne.
• Punkt trzeci to czynnik ludzki. Nie mówimy tutaj o złej woli, choć i taka się zdarza, lecz o przypadkach kiedy Państwa pracownik np. przez nieuwagę lub brak dostatecznej wiedzy uszkodzi w jakiś sposób pliki z cennymi danymi.
Centrum Informatyczne ATUT Komputer świadczy usługi w zakresie archiwizacji danych jak i odzyskiwania danych. Proces odzysku danych nie zawsze jest 100% skuteczny. Wszystkie informacje o czasie trwania i kosztach otrzymują Państwo zawsze przed rozpoczęciem usługi.
.: Audyt informatyczny Więcej…Dlaczego Państwa dane nie są bezpieczne? Wiąże się to zasadniczo z trzema problemami:
• Pierwszy z nich to uszkodzenia sprzętowe. Dziś dyski twarde rzadko się psują, ale i to się zdarza. Firmy je produkujące dają co prawda kilkuletnia gwarancję na nie lecz dotyczy ona jedynie odpowiedzialności za dysk w sensie fizycznym. Czyli w wypadku uszkodzenia otrzymamy zwrot kosztów samego zakupu dysku. Żadna firma nie daje gwarancji na dane na nim zawarte.
• Druga sprawa to wirusy. Mimo doskonałych programów antywirusowych, które bez przerwy monitorują nasz system; wirusy zawsze będą w większym lub mniejszym stopniu utrudniały nam życie. Żeglując w najodleglejszych witrynach Internetu możemy zawirusować nasz system operacyjny, o którym nikomu w Europie się nie śniło. Ilości wirusów podawane są w setkach tysięcy, mają wiele odmian i sposobów działania. Codziennie powstają nowe. Nawet najlepsze zabezpieczenia bywają zawodne.
• Punkt trzeci to czynnik ludzki. Nie mówimy tutaj o złej woli, choć i taka się zdarza, lecz o przypadkach kiedy Państwa pracownik np. przez nieuwagę lub brak dostatecznej wiedzy uszkodzi w jakiś sposób pliki z cennymi danymi.
Centrum Informatyczne ATUT Komputer świadczy usługi w zakresie archiwizacji danych jak i odzyskiwania danych. Proces odzysku danych nie zawsze jest 100% skuteczny. Wszystkie informacje o czasie trwania i kosztach otrzymują Państwo zawsze przed rozpoczęciem usługi.
Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania, czyli odpowiedzi na pytania, jakie programy znajdują się na stacjach roboczych, czy nośniki lub kopie tych programów nie znalazły się w prywatnych zasobach pracowników oraz co należy usunąć.
Przy inwentaryzacji pomogą także odpowiedzi na poniższe pytania:
• Czy używane oprogramowanie występuje w wystarczającej ilości?
• Czy używane oprogramowanie nie straciło ważności?
• Czy inne programy pozwoliłyby uzyskać większe możliwości?
• Czy każdy z pracowników ma możliwość zmian konfiguracji?
• Czy pracownicy zostali odpowiednio przeszkoleni?
• Czy posiadamy nielegalne, nie licencjonowane kopie?
Podczas inwentaryzacji dostępne powinny być również:
• wszystkie dyskietki, płyty CD oraz inne media użyte do instalacji,
• wszystkie zakupione i będące w posiadaniu licencje,
• wszystkie dowody zakupu (faktury) na oprogramowanie oraz dowody zakupu sprzętu wraz z instalowanym oprogramowaniem.
Inwentaryzacja jest kompletna, jeżeli powyższe warunki zostaną spełnione. Pełna dokumentacja oraz media instalacyjne powinny być zabezpieczone i wykorzystywane w razie uszkodzenia instalacji lub potrzeby pomocy technicznej (np. uaktualnienie).
Raporty z inwentaryzacji:
Z raportem wstępnym inwentaryzacji zapoznajemy dyrekcję firmy i informujemy o wszystkich zaistniałych nieprawidłowościach. W wyniku raportu wstępnego służby informatyki po przeszkoleniu z zakresu licencjonowania przez Zleceniobiorcę przystępują do usunięcia wszystkich wykazanych nieprawidłowości. Po stwierdzeniu usunięcia wszystkich nieprawidłowości Zleceniobiorca wykonuje raport końcowy.
Wnioski:
Efektywne zarządzanie oprogramowaniem jest procesem powtarzalnym. Należy stale monitorować zasoby informatyczne, a w razie konieczności samodzielnie przeprowadzać inwentaryzacje. Można również opracować plan ewentualnych zakupów na najbliższe lata, zależnie od procedur zakupowych firmy i jej potrzeb
.: Wdrożenia, szkolenia Więcej…Przy inwentaryzacji pomogą także odpowiedzi na poniższe pytania:
• Czy używane oprogramowanie występuje w wystarczającej ilości?
• Czy używane oprogramowanie nie straciło ważności?
• Czy inne programy pozwoliłyby uzyskać większe możliwości?
• Czy każdy z pracowników ma możliwość zmian konfiguracji?
• Czy pracownicy zostali odpowiednio przeszkoleni?
• Czy posiadamy nielegalne, nie licencjonowane kopie?
Podczas inwentaryzacji dostępne powinny być również:
• wszystkie dyskietki, płyty CD oraz inne media użyte do instalacji,
• wszystkie zakupione i będące w posiadaniu licencje,
• wszystkie dowody zakupu (faktury) na oprogramowanie oraz dowody zakupu sprzętu wraz z instalowanym oprogramowaniem.
Inwentaryzacja jest kompletna, jeżeli powyższe warunki zostaną spełnione. Pełna dokumentacja oraz media instalacyjne powinny być zabezpieczone i wykorzystywane w razie uszkodzenia instalacji lub potrzeby pomocy technicznej (np. uaktualnienie).
Raporty z inwentaryzacji:
Z raportem wstępnym inwentaryzacji zapoznajemy dyrekcję firmy i informujemy o wszystkich zaistniałych nieprawidłowościach. W wyniku raportu wstępnego służby informatyki po przeszkoleniu z zakresu licencjonowania przez Zleceniobiorcę przystępują do usunięcia wszystkich wykazanych nieprawidłowości. Po stwierdzeniu usunięcia wszystkich nieprawidłowości Zleceniobiorca wykonuje raport końcowy.
Wnioski:
Efektywne zarządzanie oprogramowaniem jest procesem powtarzalnym. Należy stale monitorować zasoby informatyczne, a w razie konieczności samodzielnie przeprowadzać inwentaryzacje. Można również opracować plan ewentualnych zakupów na najbliższe lata, zależnie od procedur zakupowych firmy i jej potrzeb
Usługi wdrożeniowe obejmują stworzenie architektury systemu, zaprojektowanie rozwiązania zgodnie z wymaganiami Klienta, a także zaplanowanie samego wdrożenia oraz usługi w zakresie rozwoju i optymalizacji systemu.
Dzięki naszym specjalistom możemy również zaoferować Państwu całą gamę usług związanych z doradztwem jak i wdrażaniem systemów informatycznych. Poczynając od rozpoznania Waszych potrzeb, na instalacji sprzętu i oprogramowania kończąc.
W zależności od Państwa potrzeb możemy również przeszkolić personel zarówno z zakresu podstawowej obsługi sprzętu komputerowego, posługiwania się popularnymi pakietami biurowymi, na specjalistycznych szkoleniach z zakresu aplikacji obsługujących księgowość, gospodarkę materiałową
.: Pomoc zdalnaDzięki naszym specjalistom możemy również zaoferować Państwu całą gamę usług związanych z doradztwem jak i wdrażaniem systemów informatycznych. Poczynając od rozpoznania Waszych potrzeb, na instalacji sprzętu i oprogramowania kończąc.
W zależności od Państwa potrzeb możemy również przeszkolić personel zarówno z zakresu podstawowej obsługi sprzętu komputerowego, posługiwania się popularnymi pakietami biurowymi, na specjalistycznych szkoleniach z zakresu aplikacji obsługujących księgowość, gospodarkę materiałową
Usługa pomocy zdalnej polega na świadczeniu usług informatycznych na odległość. Połączenie zdalne nawiązywane jest na żądanie klienta i polega na udostępnieniu podglądu ekranu jego komputera jednemu z naszych serwisantów.
Klient przez cały czas widzi na swoim ekranie wszystkie czynności wykonywane przez serwisanta pomocy zdalnej.
Wystarczy uruchomić program, podać swój numer ID (wyświetli się na ekranie po uruchomieniu programu) a my szybko rozwiążemy problem lub awarie komputera.
Klient przez cały czas widzi na swoim ekranie wszystkie czynności wykonywane przez serwisanta pomocy zdalnej.
Wystarczy uruchomić program, podać swój numer ID (wyświetli się na ekranie po uruchomieniu programu) a my szybko rozwiążemy problem lub awarie komputera.
- Obsługa firm
Zaufali nam


Adres
Atut Komputer
Armii Krajowej 10a/2
50-541 Wrocław
50-541 Wrocław
Kontakt
tel. 71 792 77 22
fax. 71 338 26 65
atut@atutkomputer.pl
Kontakt
tel. 71 792 77 22
fax. 71 338 26 65
atut@atutkomputer.pl
Adres
Atut Komputer
Armii Krajowej 10a/2
50-541 Wrocław
pon – pt: 9:00 – 17:00
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.